Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонеділок, 23.07.2018, 00:44

Вертіївський дошкільний навчальний заклад "Колосок"

Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [0]
Профспілка і я [0]
Профспілка і я
Новини [23]
Наші педагоги [6]
Адміністрація [5]
Гімн закладу [1]
Гімн закладу
Історія закладу [1]
Історія закладу
Пам`ятки [12]
Оздоровчо-профілактична робота [6]
Профспілка і я [8]
Нормативні документи [47]
Гурткова робота [15]
Готуємось до школи [5]
Методичні рекомендації [16]
Наші групи [60]
Консультації [9]
Конспекти занять [10]
Інноваційна діяльність [1]
Національне-патріотичне виховання [9]
Музична скарбничка [0]
Плани заходів [2]
Випускники нашого "Колоска" [1]
Цивільний захист [1]
Методична робота [9]
Поздоровлення [3]
Вчитель-логопед [6]
Обмін досвідом [4]
Наші групи (2018-2019 н.р.) [0]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Наші групи

Молодша група "Веселка"

 

   

 

 

 

Орієнтовна діяльність молодшої групи «Веселка»

8.00-8.30 – прийом дітей, ранковий огляд

8.35-8.42 – ранкова гімнастика

8.40-9.00 – культурно-гігієнічні процедури

9.00-9.20 – сніданок

9.20-9.30 – культурно-гігієнічні процедури

9.30-10.20 – заняття

10.20-11.45 – І прогулянка

11.45 – 12.00 – повернення, роздягання, культурно-

гігієнічні процедури

12.00-12.20 – підготовка до обіду, обід

12.20-12.30 – підготовка до денного сну

12.30-15.00 – денний сон

15.00-15.15 – оздоровчі заходи,

культурно-гігієнічні процедури

15.15-15.30 – полуденок

15.40-16.00 – групові та індивідуальні заняття,

Ігри

16.00-18.00 – ІІ прогулянка, відхід додому

СПИСОК ДІТЕЙ МолодшОЇ групИ «Веселка»

  1. Андрушко Вадим
  2. Горбачевський Дмитро
  3. Зубенцов Марк
  4. Клименко Любов
  5. Ковток Костянтин
  6. Кокін Ярослав
  7. Кохан Анастасія
  8. Максименко Валерія
  9. Онищенко Артем
  10. Романченко Даша
  11. Рябіхіна Богдана
  12. Свинарьов Антон
  13. Свинарьов Артем
  14. Смаль Валентин
  15. Соловйов Єгор
  16. Спичак Златослава
  17. Султанов Марат
  18. Хіміч Вікторія
  19. Федоришин Дмитро   

 

 

 

     

 

     

 

 

     

 

 

 

Поради батькам з правового виховання

Якими діти народжуються – ні від кого не залежить,

але в наших силах зробити їх хорошими через правильне виховання.

Плутарх

Сучасна сім’я несе найбільшу відповідальність за виховання дитини. Саме вона має виконувати головне завдання – забезпечувати матеріальні та педагогічні умови для духовного, морального, інтелектуального й фізичного розвитку підростаючого покоління. Конституційним обов’язком батьків є утримання своїх дітей до повноліття. Законом України «Про освіту» на батьків покладена відповідальність за фізичне здоров’я та психічний стан дітей, створення належних умов для розвитку їхніх природних здібностей. Від сімї починається шлях дитини до пізнання світу, свого становлення як особистості, шлях до шкільного навчання.

Пам’ятка для батьків з правового виховання

Дитина буде поважати права інших людей, якщо її права будуть поважатися, якщо вона сама буде складати правила поведінки і нести за них відповідальність.

Коли порушуються права дитини?

  • Коли немає безпеки для її життя та здоров’я;
  • Коли її потреби ігноруються;
  • Коли по відношенню до дитини спостерігаються випадки насильства або приниження;
  • Коли порушується недоторканість дитини;
  • Коли дитину ізолюють;
  • Коли дитину залякують;
  • Коли вона не має права голосу у процесі прийняття важливого для сім”ї рішення;
  • Коли вона не може вільно висловлювати свої думки та почуття;
  • Коли її особисті речі не є недоторканими;
  • Коли її використовують у конфліктних ситуаціях з родичами;
  • Коли дитина стає свідком приниження гідності інших людей.

 

БАТЬКІВСЬКИЙ ЛЕКТОРІЙ

Як привчити малюка прибирати іграшки після завершення гри?
Коли гра закінчена, дорослий спонукає дітей прибрати за собою все, із чим вони гралися. Це важка і не зовсім приємна справа для молодших дошкільників, яка не завжди співпадає з їх настроєм та бажанням.
Малюкам необхідно постійно нагадувати і показувати,
як і де слід скласти іграшки. Іноді дитина, підкоряючись цій вимозі, виконує її формально, недбало. Наприклад, ставить пірамідки на місце, але вони не складені як належить, кільця нанизані непослідовно. Подібні дрібниці слід відзначити і попросити навести лад. Треба показати дитині, як це можна зробити, або запропонувати: «Давай разом приберемо». Іноді на допомогу варто підключити старшого брата чи сестру, використовувати ігрові прийоми заохочення, стимулювання.

Як виховати в дитині дбайливість, бережливе ставлення до речей?
Навчаючи малят діяти з предметами, поясніть, що іграшки, посібники, речі тоді лише слугують довго, якщо з ними поводяться охайно: «Кубики після гри складають в коробку, інакше картинки на них зітруться, відклеяться і ними не можна буде гратися». Покажіть: «Ось так їх вкладають – рівненькими рядочками, щільно прикладають один до одного. Бачиш, тепер кришка коробки вільно закривається, і кубики не розгубляться».
Допомагаючи дитині роздягатися поясніть: «Речі
слід складати охайно, ось так: спочатку капці – їх постав біля ліжка, потім сорочку, колготи. Усе це треба обережно повісити на стільчик. Тобі зручно буде одягатися вранці, бо все вже буде напоготові, ніщо не зімнеться, тільки бери та одягай!» Якщо дитина буде розуміти мету своїх дій, у неї легше формуються навички охайності.

Чи обов’язково для дитини дотримуватися певного режиму дня?
Режим дня – точно встановлений порядок життя – не вигадка фахівців. У його основі – багатовікове спостереження за розвитком природи та фізіологічними процесами людини. На цій основі фізіологи, гігієністи, педагоги розробили науково – обґрунтовані рекомендації з організації життя людини, з доречної зміни видів її діяльності. Дитині встановляють постійний режим дня, якого необхідно чітко дотримуватися. Це сприяє її правильному розвиткові, привчає до дисципліни, формує уявлення про обов’язки. На науковій основі доведено, що прийом їжі, здоровий сон, прогулянки, ігри – усе це сприяє зросту, зміцненню здоров’я та врівноваженому психологічному стану дитини.

Чи можна подолати жадібність дитини?

Якщо прояв жадібності є нестійким, зустрічається лише за певних ситуацій, то батькам цілком під силу допомогти дитині подолати цю рису характеру назавжди. Для початку розкажіть малюкові, що почуває людина, із якою він не бажає ділитися. Наприклад, ви помітили, що інша дитина зацікавлено дивиться на гарну ляльку, яку тримає в руках ваша донька.
Намагайтеся переключити увагу своєї дитини на іграшку приятеля. Запропонуйте дітям зробити обмін на певний час. Ви побачите, що поступово ваша дитина навчиться отримувати насолоду від того, що вона змогла когось порадувати.

Обов’язково кажіть дитині і демонструйте, як ви задоволені та горді за неї, якщо вона поділилася з кимось яблуком, іграшкою. Чим частіше ви будете заохочувати малюка ділитися з оточуючими і хвалити його за вияв щедрості, тим охочіше він буде радувати своєю увагою вас, інших близьких людей та своїх друзів.

Консультація для батьків «Граємося всюди»

Ігри – один із засобів виховання і навчання дітей дошкільного віку. Гра для дошкільників – засіб пізнання навколишнього. У грі дитина розвивається фізично, у неї формується кмітливість, працьовитість, ініціатива. З допомогою ігор дорослий здійснює виховання дітей, розвиває пізнавальні процеси (допитливість, розуміння взаємозв'язку найпростіших явищ тощо). Він використовує гру як засіб розвитку мислення, мовлення, уяви, пам'яті, розширення і закріплення уявлень про навколишнє життя. Враховуючи, що гра є провідною діяльністю дітей дошкільного віку, в дитячому садку гру використовують в освітній діяльності, в ході режимних моментів, в самостійній діяльності дітей.

А як використовувати ігри в домашніх умовах? Надаємо корисну підказку для батьків.

«Ігри на кухні»

Використовуючи гру при організації повсякденних домашніх справ можна навчити малюка багато чого корисного і цікавого. Наприклад, при приготуванні обіду можна на кухні пограти з дитиною в такі ігри:

«Їстівне-неїстівне»

Мета: розвивати пам'ять,мовлення; виховувати увагу; збагатити словниковий запас дітей.

Правила гри: дорослий називає різні предмети ( картопля, ніж, виделка, торт, каструля) дитина в свою чергу повинна відповідати «їстівне» або «неїстівне». Потім можна помінятися ролями.

«Колір, форма, розмір»

Мета: розвивати пам'ять, мислення, увагу.

Правила гри: Батько пропонує дитині назвати продукти (предмети на кухні) певного кольору, форми, розміру.

Завдання на розвиток дрібної моторики:

1. Розсортувати білу і червону квасолю;

2. Викласти з квасолі яку-небудь фігуру;

3. В мішечок покласти крупу (рис/гречку)

 

  

  

   

Консультація для батьків

Користь ігор для дітей дошкільного віку

Батьки часто чують, що для малюків у дошкільному навчальному закладі велике значення мають різноманітні ігри.
Гра – це основа навчання маленьких дітей! Надавши дитині час і кілька простих іграшок, можна таким чином подарувати
їй багато цінних можливостей для отримання нових знань. Значення гри полягає в тому, що діти починають розуміти й пізнавати їх світ. Дитяча гра розкриває їх творчий потенціал і стимулює уяву, розвиває основи читання, мислення й навички вирішення проблем, а також моторику. Вона складає основу навчання.

Чому гра настільки важлива і що ж вивчають дошкільнята у процесі гри? Спробуйте кілька із цих простих ідей, і ви дізнаєтеся про ті освітні способи та їх переваги, що може дати своїй дитині кожний батько.

Мова і збільшення словникового запасу.У процесі гри з іншими дітьми або дорослими у дитини розвиваються навички мовлення й збільшується словниковий запас. Ваша дитина послухає й вивчить мову, навіть не осмислюючи це. Граючись, діти вчяться використовувати мову для комунікації та смислового спілкування, запам’ятовувати нові слова і сприймати на слух граматичну структуру рідної мови.

Транспортні засоби і тварини. Граючи з іграшковими легковими автомобілями, вантажівками та поїздами, а також тваринами, діти дізнаються багато нових слів для збагачення свого словникового запасу, оскільки цікавляться їх назвами, метою використання, а у випадку із тваринами – їх їжею та місцем існування. Крім того, діти й дорослі можуть придумувати різноманітні ігрові сценарії, в яких транспортні засоби або тварини можуть проявити себе, тим самим продовживши подальший розвиток мови та розширення словникового запасу.

Ляльковий будиночок і ляльки. Гра з іграшковим будиночком для ляльок або самими ляльками дозволяє дитині відтворювати те, що відбувається в її повсякденному житті, використовуючи слова та фрази, які дитина почула від рідних і близьких. Ви, скоріше за все, здивуєтесь, коли ваша донька почне відтворювати якусь подію вашими ж власними словами, причому кінець цієї історії, можливо, буде альтернативним – таким, який для неї душевно більш близький.

Уява і творчість. У нашому стрімкому й високотехнологічному суспільстві в дітей усе менше й менше можливостей використовувати й розвивати їх творчі здібності. Діти, яким не дають можливість часто грати, можуть відчувати труднощі з тим, як зайняти себе у вільний час, бо без інструкції вони просто не знають, що робити. При наданні можливості для відкритих ігор (без певного шаблону), ваша дитина автоматично активує свій творчий потенціал, і її можливості стануть просто безмежними.

Театральна гра. Дайте дитині кілька речей, наприклад, тарілки та іграшкові овочі і фрукти, порожні коробки та іграшковий касовий апарат або іграшки тварин і дитячий набір лікаря, і ваша дитина перенесеться в абсолютно інше місце. Дивіться й дивуйтесь тому, що вона придумає, коли приступить до гри.

Канцелярські предмети й «hand-made». Без певної нав’язаної вами ідеї забезпечте вашу дитину різнорідними речами для створення чогось своїми руками, хай, наприклад, це будуть маркери та олівці, шматочки тканини або кольорового паперу, пусті коробки чи контейнери, клей, кнопки та стікери. Дозвольте дитині створити все, чого їй хочеться, і спостерігайте за тим, як у вашому малюкові почне проявлятись маленький митець.

Розв'язання задач і математика.Під час ігор діти можуть вирішувати складні проблеми, а також вивчити кілька основних математичних принципів. Кубики та пазли – чудова база для того, щоб надати вашій дитині багато можливостей для стимуляції розвитку цих важливих навичок.

Кубики. Гра з кубиками породжує багато цінних «проблем» і задач, які необхідно вирішувати й розв'язувати у процесі реалізації сценарію гри. Як нам збалансувати конструкцію? Наскільки високою ми можемо зробити цю башту? Чи можемо ми побудувати замок? До того ж, маючи справу з різноманітними формами й розмірами ігрових блоків, діти дізнаються про деякі базові математичні поняття.

Пазли. Розв’язуючи головоломку, намагаючись підібрати та стикувати її частини, діти також набувають важливих математичних навичок й досвід розв’язання проблеми. Вони дізнаються про розміри (чи не занадто великий малюнок на пазлику для фрагмента картинки) та фігури (чи однакова форма пазлика із краями даної частини). Ви можете заохочувати таке навчання, підключаючись до гри та розмовляючи з вашою дитиною А коли складений пазл перетвориться на гарний малюнок, ваш малюк отримає цінний досвід задоволення від роботи та позитивні емоції від досягнення результату.

Розвиток крупної та дрібної моторики.Навички крупної моторики розвиваються при залученні великих м’язів ніг і рук, а розвиток дрібної моторики припускає використання м’язів кистей рук, які потім при писанні будуть утримувати та спрямовувати ручку або олівець.

Гра може надати багато можливостей попрацювати над укріпленням цих м’язів без активної уваги дитини – вона навіть не буде осмислювати це.

Нанизування намистинок. Дайте дітям дитячі буси. Нанизування та плетення з них мережива стане веселим і цікавим способом контролю рухів дрібних м’язів. Ваша дитина може створити оригінальне намисто й у той самий час укріпити м’язи для дрібної моторики. Шнурування або пришивання безпечною нетравматичною голкою також дасть дітям молодшого шкільного віку задоволення від реалізації цікавих творчих ідей.

М’ячі й балансування. Ведення м’яча та ходьба по колоді можуть допомогти вашій дитині стати більш скоординованою. Вийдіть на вулицю та поганяйте м’яч, встановіть ворота та почніть гру. Кожного разу, коли ви бачите перед собою довгу колоду, широкий бордюр або дерев’яну дошку, допоможіть дитині трохи попрактикуватись у балансуванні й рівновазі.

Зберіть іграшки та зробіть ігрову площадку, надавши дитині достатньо часу для гри. Гра з вашою дитиною, безумовно, залишить багато чудових спогадів про дитинство, а головне – вона надасть різноманітні навчальні можливості і буде сприяти розвитку вашої дитини.

 

  

 

  

 

  

 

 

 

 

 

Категорія: Наші групи | Додав: vertievka_otg (20.11.2017)
Переглядів: 180 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2018
uCoz