Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 24.06.2018, 15:49

Вертіївський дошкільний навчальний заклад "Колосок"

Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [0]
Профспілка і я [0]
Профспілка і я
Новини [22]
Наші педагоги [6]
Адміністрація [5]
Гімн закладу [1]
Гімн закладу
Історія закладу [1]
Історія закладу
Пам`ятки [12]
Оздоровчо-профілактична робота [6]
Профспілка і я [8]
Нормативні документи [47]
Гурткова робота [15]
Готуємось до школи [5]
Методичні рекомендації [16]
Наші групи [60]
Консультації [9]
Конспекти занять [10]
Інноваційна діяльність [1]
Національне-патріотичне виховання [9]
Музична скарбничка [0]
Плани заходів [2]
Випускники нашого "Колоска" [1]
Цивільний захист [1]
Методична робота [9]
Поздоровлення [3]
Вчитель-логопед [6]
Обмін досвідом [4]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Наші групи

Старша група "Дзвіночок"

 

1. Радійте Вашій дитині!

2. Розмовляйте з дитиною спокійним голосом. Для дитини Ви зразок мовлення, адже вона вчиться мови, наслідуючи, слухаючи, спостерігаючи. Ваша дитина буде говорити так, як Ви. Малюк успішніше засвоює мову тоді, коли дорослі слухають його, спілкуються, розмовляють з ним. Виявляйте готовність слухати. Якщо роль слухача Вас втомлює, якщо Ви поспішаєте, не забувайте: терпіння, виявлене в дошкільний період, суттєво полегшить ваші проблеми в майбутньому.

3. Щодня читайте дитині літературні твори відповідно до її віку, в тому числі про шкільне життя. Розучуйте скоромовки, чистомовки.

4. Приділяйте дитині якомога більше часу. Саме в дошкільні роки закладаються основи впевненості в собі та успішного спілкування поза сімєю. Від рівня раннього мовленнєвого розвитку залежатиме подальший процесс всебічного росту дитини в школі.

5. Не забувайте, що мова та мовлення краще розвиваються в атмосфері спокою, безпеки та любові.

6. У кожної дитини свій темперамент, свої потреби, інтереси. Поважайте її неповторність.

7. Розвивайте основні лінії дошкільного дитинствавміння слухати, бачити, відчувати.

8.Допомагайте дитині розвивати дрібну моторику м'язів руки, аби їй було легшее опановувати письмо. Для цього необхідно вчити малюка вирізати ножицями, малювати, зафарбовувати, штрихувати різними видами ліній силуети, будувати, складати невеликі за розміром деталі, зображення. Навчіть дитину зав’язувати та розв’язувати вузлики, шнурувати. Дайте їй можливість самостійно доглядати за своїм одягом та взуттям.

9. Забезпечуйте можливості та умови для повноцінної гри. Граце провідна діяльність дошкільника. Л.С.Виготський відзначав: «Чим краще дитина грається, тим краще вона підготовлена до навчання у школі».

10. Допомагайте дитині осягнути склад числа. Немає необхідності, щоб вона механічно лічила до 100 і більше. Нехай рахує до 10-20, але особливо важливо розуміти і знати, з яких чисел складається 5, а з яких 7 тощо. Це є основою понятійного мислення, розуміння основ математики, а не механічного запам’ятовування.

11. Працюйте над розвитком пам'яті малюка, його уваги, мислення. Для цього пропонується багато ігор, головоломок, задач у малюнках, лабіринтів тощо в дитячих періодичних та інших виданнях.

12. Запровадьте в сімї єдиний режим і дотримуйтеся його виконання (обовязково всі члени родини). Виставляйте єдині вимоги, доступні для виконання дитиною.

13. Дитина повинна мати певні доручення вдома і відповідати за їх виконання.

14. Необхідною умовою емоційно-вольового розвитку малюка є спільність вимог до нього з боку всіх членів родини.

Домашнє завдання для родини майбутнього школяра

(обов’язкове виконання):

1. Вивчити з дитиною в ігровій формі домашню адресу, повні імена рідних та близьких людей.

2. Знайомити дітей з родинними, народними звичаями, традиціями, залучати до спільної діяльності.

3. Виконувати пальчикові гімнастики з дітьми типу «Годинник», «Пальчик-пальчик, де ти був…», «Веселі літери» для розвитку мовлення та дрібної моторики рук…

Категорія: Наші групи | Додав: vertievka_otg (11.04.2018)
Переглядів: 21 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2018
uCoz