Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСереда, 22.08.2018, 08:49

Вертіївський дошкільний навчальний заклад "Колосок"

Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [0]
Профспілка і я [0]
Профспілка і я
Новини [24]
Наші педагоги [6]
Адміністрація [5]
Гімн закладу [1]
Гімн закладу
Історія закладу [1]
Історія закладу
Пам`ятки [12]
Оздоровчо-профілактична робота [6]
Профспілка і я [8]
Нормативні документи [48]
Гурткова робота [15]
Готуємось до школи [5]
Методичні рекомендації [16]
Наші групи [60]
Консультації [9]
Конспекти занять [10]
Інноваційна діяльність [1]
Національне-патріотичне виховання [9]
Музична скарбничка [0]
Плани заходів [2]
Випускники нашого "Колоска" [1]
Цивільний захист [1]
Методична робота [9]
Поздоровлення [3]
Вчитель-логопед [6]
Обмін досвідом [4]
Наші групи (2018-2019 н.р.) [5]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Наші групи (2018-2019 н.р.)

Середня група "Калинка"

Орієнтовна діяльність середньої групи «Калинка»

8.00-8.42 – прийом дітей, ранковий огляд

8.42-8.50 – ранкова гімнастика

8.50-9.00 – культурно-гігієнічні процедури

9.00-9.20 – сніданок

9.20-9.30 – культурно-гігієнічні процедури

9.30-10.50 – заняття

10.50-12.00 – І прогулянка

12.00 – 12.15 – повернення, роздягання, культурно-

гігієнічні процедури

12.15-12.35 – підготовка до обіду, обід

12.35-12.45 – підготовка до денного сну

12.45-15.00 – денний сон

15.00-15.15 – оздоровчі заходи,

культурно-гігієнічні процедури

15.15-15.30 – полуденок

15.35-16.00 – групові та індивідуальні заняття,Ігри

16.00-18.00 – ІІ прогулянка, відхід додому

 

 

 

8 ПРАВИЛ ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДИТИНИ З КАЗКОЮ

  1. Обирайте для дитини казки

відповідно до її віку та вподобань.

  1. Читайте дитині казку стільки разів, скільки вона просить .
  2. Казку ліпше не читати, а розповідати.
  3. Використовуйте казкові події

для формування особистості дитини.

  1. Пам’ятайте про специфіку сприймання дітьми казкових подій – для дорослих кидання персонажів у вогонь є порушенням їхніх прав, а для дитини впевненість у тому, що зло знищене.

 

  1. Не пояснюйте дитині глибинного змісту казки. Він має бути прихованим для неї та впливати на підсвідомість лише через тексти, а не за допомогою тлумачення подій.

 

  1. Не імпровізуйте, вводячи у казку персонажів та сюжетні лінії з реального світу. Адже так ви вносите плутанину у диференціацію дитиною казкових та реальних подій.

 

  1. Розповідаючи казку використовуйте казковий зачин - це ворота через які дитина одразу ж потрапляє у казковий світ.

 

ЯК ЧИТАТИ ДІТЯМ КАЗКИ

1. Читати чи розповідати казки дошкільникам слід у середньому темпі, намагаючись якнайліпше передати емоції персонажів, їхній характер. Розповідати дитині казку важливо із задоволенням, не відволікаючись на сторонні справи.

 

2.Під час розповідання, читання дорослий має сидіти, чи стояти перед дитиною, щоб вона бачила його обличчя та стежила за його мімікою, жестами. Такі форми вияву почуттів доповнюють і підсилюють враження від казки. Передусім орієнтуйтеся на настрій дитини.

 

3.Враховуючи те, що дитина не може бути пасивним слухачем, під час читання (розповідання) важливо активізувати її уяву: нехай дитина відповідає на запитання, повторює певні слова, розглядає ілюстрації, описує свої почуття та враження від почутого.

 

4.Важливо змалку виховувати повагу дитини до книги. Дошкільник має знати, що книжка - це не іграшка, з нею слід бережно поводитися, цінувати її.

 

  1. Започаткуйте у вашій родині сімейний ритуал – щовечора читайте чи розповідайте дитині казки. Читання казки обома батьками сприяє встановленню та зміцненню тісного душевного контакту як з матусею так і з татусем.

 

Завдяки казці, дитина пізнає світ не лише розумом, а й серцем»

В.О. Сухомлинський

Консультація для батьків «Виховання казкою»

Казка як елемент культури, пере­дусім її естетичної складової, та як феномен вітчизняної народної етнопедагогіки має неоціненне значення в сучасній педагогічній прак­тиці і є багатогранним матеріалом у становленні естетичної культури, формуванні здібностей і загальному розвитку особистості. Казка — могутній засіб виховання, що відображає ментальність українського народу, «відтворює історичне тло, на якому формувалася і деформува­лася національна самосвідомість мас», вводить «в ситуації емоційного співпереживання, виховує естетичний ідеал» (Б. Ступарик).

Будь-яка казка орієнтована на соціально-педагогічний ефект: вона навчає, виховує, попереджає, спонукає до діяльності і навіть лікує. Виховання засобами казки особливо впливає на становлення духовного світу особистості у дошкільному дитинстві. Казка створює умови для формування внутрішньої потреби малят у неперервному вдосконаленні й реалізації своїх можливостей. Навчити дітей глибо­ко, естетично повноцінно сприймати казку, осмислювати, міркувати над її психологією, філософією, співвідносити почутий (чи самостійно виконаний) текст казки з власними уявленнями і цінностями — головне завдання виховання казкою.

Вічним і неви­черпним джерелом народної мудрості називав казки В. Сухомлинський. Він зазначав, що у створених казках, особливо яскраво «виявляються характер народу, обличчя народу, його думи і сподівання, моральні ідеали».

Казка є ефективним засобом розвитку пізнавального інте­ресу до роботи. Вона для дитини дошкільного віку є чимось реальним, тим, що допомагає їй в доступному обсязі пізнавати дорослий світ почуттів та переживань. Герої казок працюють, тим самим при­ваблюючи дитячу увагу до основного змісту життя людини — праці. Це продукт дорослої творчості для дітей.

Слід звернути увагу на те, що казка задовольняє головні потреби дітей дошкільного віку. По-перше, казкові герої є самостійними, самодостатніми, а це те, про що мріють малята. Отже, задовольняється одна з головних потреб дітей — бути самостійними.

По-друге, казкові персонажі переборюють будь-які труднощі, найнеймовірніші перешкоди, перемагають найлютіших ворогів (Змія Горинича, Бабу Ягу, Кощія, Зміючку тощо). Отже, задовольняється ще одна загальна потреба дошкільнят, яка в їх уяві надає людині все­могутність, — компетентність.

По-третє, діти постійно прагнуть до активності. А головні герої ка­зок (Котигорошко, Кирило-Кожум'яка, козак Мамалиґа, солдат, Телесик, пан Коцький тощо) перебувають у постійній дії. Будучи під впливом розвитку сюжету казки, діючи у своїх фантазіях разом з казковими пер­сонажами, діти задовольняють свою потребу в активній діяльності.

Результатом виховання дошкільнят засобами казок стає те, що у малят формуються особистісні якості. Це передусім автономність, яка дозволяє дітям, не соромлячись, висловлювати свою думку. Також формуються активність, яка спонукає дітей у колективі до володіння ініціативою та соціальна компетентність, які складаються з компо­нентів: мотиваційного — потреба у прояві стосовно до інших дітей уваги, співчуття, доброзичливості; когнітивного — пізнання іншої людини, намагання зрозуміти потреби та особливості її характеру; поведінкового — пов'язаного з вибором адекватної ситуації, способів спілкування, поведінки.

 

 

 

 

 

Категорія: Наші групи (2018-2019 н.р.) | Додав: vertievka_otg (24.07.2018)
Переглядів: 28 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2018
uCoz